Jag är så förbannad!

Ida detta inlägget går ut över dig för att jag verkligen älskar dig, du är en av de underbaraste personerna jag träffat, en av de som jag kan snacka med om allt & kan verkligen göra det jag vill. Inte skämmas & alltid skratta med, du ska veta att jag finns för dig va som en händer & att jag är så förbannad & önskar att jag kunde göra något, för jag vill & känner att jag måste, men det funkar ju inte?. Trotts att jag ger allt. Du är det finaste jag vet gumman & jag tänker hålla din hand tills det inte går mer, jag tänker finnas hos dig föralltid & allt vara den jag är. & lova att aldrig vara någon annan idaa. för den idaa du är, är den bösta idaa.

Jag älskar dig IdaaSofieRameviiik!
Kommentarer
Postat av: idaa

Gumman, jag kommer alltid att hålla i din hand !

du är för härlig, jag älskar dig <3

2010-06-12 @ 17:34:05
URL: http://idaaramevik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0