JAG ÄR HEMMA!

Hej på er.
Nu är jag hemma från fiskarp, kom hem nyss eller nae, jag kom hem för typ 15 min, men har dushat med, men iaf så gick det skitbra att cykla upp till fiskarp i det fina värdet, när vi kom dit så käka vi & så, sen typ pbada typ alla, eller jag ramla i när jag skulle hjälpa Klinga & stoppe upp, för de hade ramlat i vattnet (a),

Vi typ var på törpöna igår, käka glass & chilla, jag skulle gått hjöjdsaks banan, men jag typ grät :o. haha, men den var4 fan skit skumm så jag gick den aldrig (a), men jag, Sofia & Kakan tog färgan över & kom hem först till alla stugorna iaf, de vagött, då typ schtekte vi en massa & så, på kvällen körde vi typ lite folk sanning & konka, & bara chilla på. På morgonnen idag var det att städa & så, men när vi äntligen skulle dra oss hemmot på cyklarna gick moas sönder, så jag åkte bil hem & moa tog min eftersom jag hade bråttom, för idag är det ju student för min bra.. men iaf, & för er som 9nte vet det..


DET SPÖKAR VERKLIGEN I STUGA!!!

hihi, jag kanske tattar någon bild av sofia en annan dag från fiskarp. Men iaf, tack så jätte mycket allihopp för dessa dagar, & speciellt SOfia, Moa & Julia. jag älska er!<3


Tack älskling för att du har bloggat åt mig.



Kommentarer
Postat av: cec

inte haft tid att blogga så mycket, im sorry. men vsg ändå :D<3

2010-06-04 @ 23:17:40
URL: http://ceckarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0