Hejsan, i'm home.

Hej, ville bara säga att jag är hemma från skolan, snacka om fett slapp dag asså :o, haha, gött som bara den, men nu har jag inte tid, för jag ska städa, sen kommer ju cec med & sen ska jag hinna baka blåbärsbaj, duscha & fixa lite små grejer, måste till boxholm med för att köpa rosor :o, haha, bög!

Iaf, här är ett svar på kommentar!

Svar: Ja, jag har det, eftersom jag är så J*vla klantig så tycker jag att det är onödigt att betala typ 3-5 tusen för en mobil, så jag hitta en skit bra mobil på blocket som jag & pappa köpte för 600 spänn igår kväll, haha, gött sopm bara den & till den var det även 2 mgb minneskort, gött!
& förresten så går det att ta kort & filma nu, haha .D
Hoppas ditt svar blev okej!
Kommentarer
Postat av: En läsare

Okej , då kan det vara att du måste skicka efter inställningar . Det fick jag göra med min , fast jag har en samsung .

Gå in på din operatörs sida så hittar du säkert så du kan skicka efter inställningar :)



Kram

2010-06-09 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0