Hej.

Jag ber så hemst mycket om ursäkt, även om jag inte borde det, men iaf så har jag verkligen haft en toppen dag med min Idaa, dagen börja med att bi vakna typ vid en halv 12, då vi gick upp & käka frukost, sen fixa vi oss lite & sen drog till idaas typ kusin tess familjs stuga, eller hur det nu är? (a). Vi hade skit mysigt där, gick på dasset (a), & typ grilla, vädret var ju på topp tills vi som tur var hade grillat klart. Haha, så vi fick klämma ihop oss & käka inne alltihoppa :). Sen spela vi kort där & så,. Sen så blev det att åka hem. dra till mig med idaas moppe för att fixa några små saker, åka upp till icaa, & sen dra till idaa för att bada bubbelpoool. (a), haha, gött som fan & kasta saker på varandra gjorde vi med jag, idaa &linn, haha :D

Sen så drog jag ju hem, eller mamma hämtade mig, det var denna underbara dagen. & när jag logga in på msn så hade alva vart gullig och skrivit "hej, jag älskar din blogg" hihi, så gulligt!

Tack för dagen älskade Idaa, jag älskar dig

Okej då lilla linn, du får väll också ett " tack för kvällen/dagen" även att du kasta trasan & vatten på mig i badet :o, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0