Hej på er:)

Först & Främst vill jag bara säga "hej & tack för grillkvällen i försen & Tack Lukas & Agge för att vi kom & bada med er i öringe" ja, för har jag skrivit det så har nog alla redan fattat vad jag har gjort, hihi. & då behöver jag inte förklara men iaf så är jag hemma nu eller idaa körde hem mig på moppen, gulligt! Iaf. Det börja med att jag & Idaa åkte till forsen med John & Tobbe för att , ja jag  vet inte rikigt, då ringer Lukas & August mig & vill att vi kommer till strålsnäs & badar med dom?, jaja, så fort, hem till mig, hämta badkläder, efter det, fort ner till tanka, sen fort, erik kommer & hjälper oss & sen foort hem till idaa, där efter körde vi äntligen iväg :o, haha, & dte va skit skönt att bada, jag lovar & vattnet var ju skit högt ju, hade verkligen ökat som fan. När vi hade badat där drog vi hém till Idaa, bytte kläder, för vi kan ju inte gå med "morgan" t-shirts hela dagen? haha, & sen drog vi till Icaa, Köpte Korv, bröd, dricka, engångsgrill, tuggumin, & HAMBURGEDRESSING (A), haha, ssen drog vi ner till forsen & satte igång Engångsgrillen & gjorde en egen brasa, sen kom det ju en massa folk dit & så., Jao, jag hade bara kul typ, Sen gick jag, då Kom Samuel, Noak, Robin, David, Danne till mig & gick en bit, tills Idaa kom, så drog vi iväg hem till Idaa, tog mysbyxor & sen gick jag till Samuel & Noak & Robin & Daviv & danne igen, sen så kom Idaa & hon körde hem mig. Jao, de var min dag :), . Bilder från ullared kommer sen :)


Jag älskar dig idaa
Jag saknar dig Tess & Cec. hihi rimma skills!

& det är Alexandras fel att jag säger Skills :), fast inte konnstigt, vi är ju skills :)


Nu ska jag & Morgan gå in på bilddagboken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0