Godmorgon allihoppa!

Jag & sofia vaknade nyss, typ för 5 minutersen. Idag är det att dra till Tess för att fira plutten.  Det ska bli en toppen kväll. Sover även över där jag, sofia & Idaa, Ska verkligen bli kul. Åker hem på Lördagen antingen med pappa eller med sofias mamma. Åker vi med sofias mamma blir det att bo i skeppsås i helgen, skit kul det med, så hänger jag med sofia tilll den fattiga frisören adolf. Ja, dom klipper väldigt dåligt & pillar sig i näsan med saxen, fast de bryr sig inte sofia om

sofia,  hon är en kamelbajs, fast jag är kamelen som bajsar ut henni. så mitt probvlem vad jag äter, fast jag är en fiiiiiis fast jag är en griiiiiiii(s)


SOFIA PÅ BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0