Frågestundens svar!

vilket smink brukar du använda oftast? (a)


Svar:Jag brukar oftast använda Bara mascara & ögonbryns penna, för det räcketr gott & väl för mig, ibland kör jag på lite hudfärgad ögon skugga för att inte se lika trött ut. så det är det, jag kan lägga upp en video hur jag sminkar mig imorgon :)

beskriv hur du ser på kärlek :)

svar:Kärek är riktigt starkt, man måste känna det på riktigt. Jag är inte bar på att förklara, men kärlek kan alla känna på något vis, man kan inte förklara känslan.

Skulle inte du kunna lägga upp alla smink produkter på en bild på bloggen & visa vart du köper dem ?
KRAM ALEXANDRA

svar:Visst kan jag det, det kommer när jag har hittat min kamera (a), hihi, det kommer iaf, det kan jag lova.

Hej Ebba. Vart köper du dina kläder som linnen & tröjor, PS den svarta tröjan du har på dej på din header vart köpte du den ?
Tacksam för svar !

svar:Hejsan.  Jag handlar alla mina kläder på lite olika ställen, jag brukar aldrig hanlda på bara en affär, men edn svarta är köpt på Jc, & den är lilla idaas., hihi, älskar den tröjan, annars handlar jag mina kläder på Bikbok, Gina, HM & Cubus, kommer även in i andra butiker givetvis :)

På din header vilket program använde du för att fixa den ?

svar: Jag använde Picasa, brukar även annars använda mig av gimp. Riktigt bra program!

Hej Ebba. Joo ja undrade bara om inte du skulle kunna ta en bild på alla dina smink produkter berätta vad dem heter & vart du köper dem ?
Jätte Tacksam om du skulle göra det :D

svar:Hej, ja, har radan svarat på det i en fråga, så antar att du redan sett det. :)

vTycker du om någon kille? :)
Du är en sjukt söt tjej så killarna borde väl vara efter dig! Bra blogg förresten, har du någon favorit blogg? Och har du några bra bloggtips? :d

svar:Hej, nae, jag känner att jag måste bli riktigt kär, & eftersom jag inte tycker om mitt utseende, så kommer jag inte bli det, helt ärligt, Tack för att du tycker det, gulligt av dig iaf, så nej, mitt svar är nej.

Tack för att du tycker om den, jag har lite olika favoit bloggar, dom jag läser är:

Ceckarlson.blogg.se
sofiamjonsson.blogg.se
idaaramevik.devote.se
eceh.blogg.se
aaamandalind.blogg.se
kissies.se
dessies.se
bulloman.blogg.se
thereseramevik.devote.se
matildaekeblad.blogg.se
honvetallt.blogg.se
wynaut.blogg.se

& säkert fler, :)

Hur mycket väger du? och hur lång är du? :)

svar:
Jag är inte ute efter att vara dryg på något sätt, men helt ärligt så tycker jag inte att någon som läser min blogg har någon rätt att behöva veta det, dom som behöver veta det vet det redan, synd du (a), men iaf så är jag runt 165. Lång, men jag trivs med det, jag tycker att det är ganska snyggt att vara lång. ;)



Kommentarer
Postat av: cec

fast ebba tycker att jag är gullig även om jag är kort :)

2010-06-24 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0