Drog till Idaa sen, vi cykla till..




Timmerö & stekte & bada, skut skönt ju, sen kom Noak & Robiin, vi drog till strömmen & Sen kom folk dit, gustav & Nisse, Folke & Felix, Sen drig jag & Idaa, nu är cec här & vi 3 ska sätta upp pooleen hos idaa, sover här inatt & så, nu vet ni det., Vädret är på topp & allting är great, det gillas, Ikväll blir det nog grillning här hos idaa, Ja, det kommer blir tpoppen helt enkelt, kanske badar sen igen?. Imorgon hänkar jag Idaa till linköping, sen vid 4 kommer bynnsborna hit, chillar pung med oss. Jao, toppen ju, Hihi, nu kanske jag ska hjälpa dom med poolen?. jaja. de behöver mig ju, jag är ju skillad :)

Bilder höhö!









/ebba
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0