Dagens Hiss&Diss

Hiss
Detta underbara väder, jag vet, det kanske är lite förjävligt varmt, men hur skönt är det ändå inte. Även om man klagar, det är ju faktiskt sommar vi vill ha elle hur?, mer behöver man inte skriva. SOMMAR!♥

 

Diss
När endel bara finns när man mår dåligt & aldrig annars, det är nog det värsta som finns tror jag, de skriver aldrig till en annars, men lägger man  ut en bild & kanske skriver något speicellt, tex typ:varför?, eller "hejdå farmor"eller  liknande, det är då man får de där " finns om du behöver snacka", & personen menar egentligen"säg till mig , jag vil veta vad det är som händer här". SÅ irriterande, för ska någon skirva att den "finns" ska den finnas när som helst, skriva till en ibland, göra något för att träffa dig & så. Detta går inte ut till någon, &/ det är inte så att jag pekar ut någon som det handlar om, men det är iaf så jag tycker. MEN  jag har vart med om det.

Det var min HISS&DISS. Ikväll eller snart kommer sofia, göttkött.

Kommentarer
Postat av: fredrik

hejsan!

svar ; nej jag har inte fixat bloggsvar skulle gärna vilja ha det =D

2010-06-17 @ 18:29:22
URL: http://oneking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0