Vart & badat & käkat pizza (y'

När jag & Idaa var på kyrkogården ringer Anton & frågar om vi ska med & bada. Så det fick bli till torpön & bada där, då käka vi glass, & för mig blev det isglass. Efter det så drog vi hemmot. & chill i bilen, haha, & det kom ett guppel när han körde fort. Haha, kul ska ni veta. Sen hämta vi pizzan & köpte cola & drog  hem till Anton & dom. Åt kebab & kolla på "dagensman", trevligt. Sen blev jag hem stjutsad. & nu är jag här. Är lite trött nu efter denna dagen. Men jag kan lova er att det är bara bra att jag känner mig trött. Imorgon kommer ju BynnBorna hit. & då måste jag upp tidigt, ;o. så jag går upp snäppet innan 10 & cyklar uppp till idaaa & fixar mig lite där sen kommer Rooth, Hugo, Mackan & Tess hit! :)

Nu ska jag raka benen & fixa lite smått tills imorgon, (y'


Ur söta tess & jag ! :)
Kommentarer
Postat av: thereseramevik :)

ebba är söt ! :)<3

2010-07-03 @ 15:29:05
URL: http://thereseramevik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0