Visste du detta om mig?..


För ungefär 2/3 årsedan hade vi 15 råttor i min familj. Vi skulle haft 3 tjejer, sen nae. Det blev lite fel. För er som vill veta mer får fråga i en kommentar, så svarar jag i ett inlägg! :D
-
Jag älskar att fota. Men har ingen bra kamera, min syster & min bror har varsin systemkamera. Så brukar låna Någon av deras ibland & fota.
-
Jag verklgen älskar musik. <3
-
Jag tycker om att fiska. Tro det eller ej, men jag tycker det är skit roligt!.
-
Jag tycker att det är obekvämt med smink, men ändå fint.
-
Jag anvämder ketschup (stavning). Till drygt allting, haha, jag verkligen älskar det. (a'
-
Jag är slarvig, så jag tappar bort mycket, sen hittar det ofta när jag köpt nytt. (n)
-
Jag har de bästa vännerna man kan ha. Dom betyder allt för mig & jag skulle aldrig klara mig utan dom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0