Test (y'

har tråk , det märks

vem av dina vänner är:
blygast: M
oa samuelsson, fast inte när jag är med henne själv. Jag lovar att då är hon verkligen jätte rolig!
kaxigast: Haha, sofiajonsson är bäst på att vara dryg om någon annan kaxarupp sig, Men annars ser jag inte henne som en kaxig person.
snällast: Idaa ramevik måste nog vara det, hon är verkligen den ärligaste personen, & jag kan snacka med henne om alt.
galen: sofia/cec. =DDDD
saknad: Linnea korneliusen

vem av dina vänner får;
mest vänner:
Cec! (a)
mest komplimanger:  Cec/Ida/Sofia
mest pengar i månadspeng: Cec / sofia

vem av dinna vänner har;
mest vänner:
 snyggast hus: Ida ramevik :) Fast det är ju inte hennes hus, eller jao, hur man nu säger (a)
finast kropp: Sofia jonsson 
sjukast humor: Lukas larsson, måste nog vara det :o
sämst humor: Axel :D
finast rum: vet inte :o
du flest minnen med: Moa samulesson
fått dig att gråta: Sofia, cec. Sofia har det vart både för att hon är en av de närmaste, vi bråkar ganska myckiet, eller nu är det inget. men förr kunde vi få varandra & typ tjuta. Sen har hon sagt snälla saker elelr skivit något fint om mig, så hag gråtit. Sen, Cec. Måste det varit när hon skrev en text. <33




från: Willekung.blogg.se hitta jag detta :D
Kommentarer
Postat av: Moa Samuelsson

Fuck you ebba!! jag är inte blyg... Eller? hahha

2010-07-05 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0