Jag tänker inte blogga mer, kanske kommer jag tbx?



Jag lägger ner bloggen nu, känner bara en massa press på att blogga, jag har bättre för mig, sen så är det ju sommarlov, kanske ses vi igen?, bloggen kommer finnas kvar. Tack för er som läst bloggen, vill ni fortf ha kontakt, [email protected]/ eller lägg till mig som vän på facebook, eller bdb ebbaniilsson@bdb. Ha ett bra liv föreni, jag har fattat att bloggar man har man inget liv (a), haha´, jajja, varför skriver jag här?, hejdå på er! :*


Ha det riktigt bra nu/ebba
Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 11:12:47
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0