Jag ska bort,..

för er som inte vet..
eller jao, inte många vet det, typ 4 stycken, men iaf så ska jag till ödeshög/bynn med idaa imrogon, åker klockan halv 12, & åker till tess, imorgon: ska vi sola & bada, tisdag: samma antar jag?, onsdag: Vi drar till ugglehult med lite folk, sover där & bara har det trevligt :), tordag: mamma hämtar oss i bynn.Så nu packar jag, så är inte social på msn eller så(a). 
 Det ska bli toppen, & på fredag får jag hoppas att cec kan ses, för vi måste ju fan fixa med liseberg?, JA, jag & cec vill till liseberg, så någon som vet när det går någon bussresa? (a)


jag har ju verkligen årdning på min garderob
Kommentarer
Postat av: Knuza

Varje onsdag och lördag tror jag det var . Dom går ifrån lkpg ;) kommer inte ihåg vad bussen heter men

2010-07-05 @ 11:28:00
URL: http://www.knuza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0