jag är hemma nu, eller ..

..För tillfället hemma hos sofia, iaf så hämta mamma & diana oss vid Ica för vi åkte med Nadine, hennes mamma & sanna hem från ugglehult, eftersom vi var där igår tills idag. Trevligt. Vi var Sanna, Nadine, Ida, Jag, Tess & Fanny där. SKit mysigt, ju. Igår kväll kom även Emil & Emil. Kollade på film & bara hade det najs,.fast jag kände mig sjuk. Så låg hela kvällen i sängen. Men när mamma hämta mig & IDa vid ica i bynn så körde vi hem Ida  o så, jag träffa Moa & Ronja i 20 minuter & sen gick jag hem. eller hem o hem. gick hem, tog cykeln & sen drog till sofia, nu sitter jag här & snackar med na, har inte träffat henne på jätte länge, mysigt (a)

Söndag blir det att åka till Cec. MÅSTE TRÄÄFFAS !!!<3


Kommentarer
Postat av: sanna :)

tack för dagarna ebba! :)

2010-07-08 @ 18:44:09
URL: http://sannawenngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0