hej!

ibland fattar jag helt enkelt inte, hur man kan säga saker till folk.
jag vill bort här i från, jag vill byta skola, jag vill byta stad, jag vill börja ett nytt liv med nya vänner, ha kvar de gamla & bara få nytt, nytt på allt, jag orkar inte med detta mer, du valde, & jag kan inte göra något åt de. jag kommer inte störa dig mer. & jag ska hålla mig borta, så du inte behöver se mig, så tat lungt jag kommer inte. jag ska inte störa mer, jag är väl bara som en skugga ändå, någon som bara finns, men inte märks, som man inte behöver, jag är väl bara förkonstig, allt jag gjorde & försökte var att vara perfekt, så ni skulle gilla mig för den jag var, men nejnej, inget funkar ju?, så bye de finns inget att göraaaa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0