två saker jag inte skulle kunna leva utan!


vänner
ni måste väl ersänna, vänner är väl något man aldrig skulle kunna leva utan, de finns alltid där, man snackar med de, man gör de mesta med dem, så vänner är ett av de bästa sakerna som finns, jag lovar er, ni vet ju säkert de redan men ändå ^^, alla behöver en vän. en vän som alltid finns där för en., hellst en bästa vän & många vänner, precis som jag har, jag skulle aldirg vilja ändra på något eller någon av mina vänner, de är perfekta som de är, så utan er, finns de inte mycket kvar, vänner är en del av ens liv., vänner måste man bara ha, de är bara så, annars kan man inte må så bra, så där sÅ!
Musik
musik är något viktigt för mig, jag lyssnar på musik så ofta jag kan & får, haha, jämt vid datorn jag som spenderar mycket tid framför datorn, på väg till & från skolan, på lektioner, när jag ska sova, & när jag bara sitter & glor, så för mig är musik viktigt, man kan lyssna på den hur man än mår, om man är ledsen finns med musik som är lungn & tröstande, när man är hopp & bus sugen, haha, misstolka inte, så finns de tokig musik, man man är trött finns de sömnig & musik, när man är "disco sugen", på de humöret finns de dunkadunka musik, musik finns på många sätt, ledsam, glad, underbar, normal, kärlek, sur, arg eller bara helt vanligt humör. man kan vara hur som helst för att kunna lyssna på musik, så musik för mig är en självklar het, jag skulle aldrig kunna peka ut en favorit låt, för de finns så mycket olika låtar, jag har heller inte något helt favorit band, jag fasnar mest för massa olika låtar. & det finns ingen speciell sorts musik, ibland lungt, ibland rockit, ibland pop, de beror på helt hur man är på humör, & hur man känner sig. så för mig är inte musik bara något som man sjunger, utan något viktigt,. avslapnande, att baara ta på sig headsettet & blunda, känns så könt, som att vara i ett rum helt själv , att komma in i ett avstängt rum, bara du & musiken, blunda & ta de lungt, jag kan nog göra de mesta med musik, beroende på vilen wolym jag har då ^^, men har man lite lågt kan jag skriva till musik, jag kan måla, läsa, sova, prata & göra de mesta, musik är de bästa som finns, kanske inte de bästa, men mycket bra finns de med mucik, jag har ju skrivit upp en hel del här!



-
jag älskar baconost! :)


bästa klippet de gjort lätt. hahah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0