tjenxien! :)

hejsan!/godmorgon!
ja, den rubriken har jag börjat använda ganska mycket, rubrik eller rubrik, men de där översta på texten, här iaf! :) hhaha, för jag inte kan hitta på någon bra på morgonen!
om ni undrar så är klockan snart halv två snart, hahaha, vi skulle ju gå upp lite skapligt eftersom vi inte ska vända på dygnet eller vadet är nu som pappa säger :p, menmen, vi vakna först klockan nio på morgonen, & då fick jag panik för min knapp till mobilen var borta. men som tur var hitta jag den, & då var ju lixom jag & sofia vakna, men sen bara sonma vi om & sovde till klockan ett då sofia vakna till & bara skrek" ebbba klockan är ett", hahah, så så gick vi upp & åt en macka, & nu sitter vi här,.vi ska nog snart hem till strålsnäs! :)
jag måste städa & duscha & fixa lite., för imorgon börjar vi igen, jippie. or not! :p.
'
en bild, som jag hitta på sofias brors dator!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0