sofia&julia. sjuka! ;o

hajsaaaaaaaN! ;*
förut hade jag inte så mycket tid att skriva, men nu har jag det iaf, även om jag kanske borde plugga, fy skäms ebba ;o, men iaf, dagen var som en vanlig dag bara att sofiayret vart borta, hon är sjuk & det inte riktigt om hon kommer imorgon, hoppas att du blir rikigt friskt tills imorgon så du kan komma till skolan & känna dig helt frisk & så!. huhu. & Sen frå julia gumman med krya på sig, eftersom hon blev sjuk efter ett tag i skolan, efter maten.
så 2 sjuklingar & 2 friska, sjuka är sofia & julia, friska är ebba & moa, haha!
men iaf, sista lektionen ägde fan, haha, kajsa (a)
pruttkajsaaaaa! :>

Out fit

jeanslegging
tjockiis tröja.
linne
:)

-
jaja, ni fattar, måste pluggga!

---
puss
Kommentarer
Postat av: kajsa

haha , jag är inte alls pruttkajsa :D (a)

2010-01-21 @ 20:52:43
URL: http://kajsaaceciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0