sofia, du är den enda gumman!

detta inlägget ska inte handla om någon mer än min bästavän, - sofiaj!

du är den enda som jag riktigt förstår mig på, den enda som jag delar så mycket med, du är en av de som jag ser upp till, vi ses så mycket & jag är så himla glad över det, & när man tänker efter har vi kännt varandra hela livet, när vi var så kände våra bröder varandra, så då tröäffades vi säkert varandra, på dagis/dagmamman när vi gick på kyrkansbarntimmar då jag & moa mobba dig, de var nog den biten allt börja, du & jag,. sen kom vi så småning upp till 6års & ja, där va vi ju vänner, men sen i tvåan de var då de kändes som att du gav igen liten sen dagis då jag var så dum mot dig, men i tvån flytta jag ju sen till boxholms skola  eftersom mamma flytta dit, vi hålde ju ändå kontakten med jag skaffa även nya vänner & mådde bra i lilla boxholm, men efter när jag skulle börja fyran, de var då, vi fick kontakten jävligt bra & jag ville bara yträffa dig så mycket som möjligt & de var då jag bestämde mig, jag vill kunna träffa dig, varje dag. så jag flytta till boxholm. så de är från fyran du & jag ar vart riktiga bästa vänner, & trotts alla våra stunder då vi vart så osams att vi skulle kunnat strypa varandra av arghet har vi ändå alltit blivigt sams, & det känns så bram jag är så jävla glad att du väljer mig, du är som en syster för mig, vi har ju fan blivigt som systrar om inte mer än de, fan vi gör ju allt tillsammans, de är ju nästan sjukt, vi sover hos varandra typ jämt på vardagarna, vi sover hos varandra på helgerna, vi håller kontakten något som är riktigt bra,. vi har andra konpisar & det är bra, men en bättre kompis än dig skull ejag sldrig kunna ha sofia.
detta inlägget går ut på att du verkligen ska förtå att jag finns här för dig hela tiden. även om du inte tycker de känns som de, vad vet jag,. men jag älskar ialla fall dig fucking mycket & skulle kunna offra de mesta för att kunna vara  med dig!
alla våra minnen som vi spenderat med varandra har vart underbara, jag blir fan bara yr i huvet när jag tänker på alla dom, de är så många & så många galna, haha!
-när vi kolla på tomten är far till alla barnen när vi va små.
- när vi tog din mammas bh, fyllde med strumpor. & tog hennes klackskor & gick i strålsnäs med, & du bara " men de här kanske är pinsamt, någon kanske stannar,"  & jag bara "men sofia, vi är ju snygga"
- första dagen i åsbo, eller andra gången (första dagen)
-första gången vi köpte skit stora bh:ar xd
-kräftan i din tå.
-våran goda tårta hahahah! :D
- inge, då vi träffa ida & andrea! ;p
- hos vikor, lilla sofia, HAHAH!
- hos moa samuelsson :)
- Halloween hos dig ;)
- 121 med viktor & robin ;p
- alla gånger i boxholm.
- du & jag tjafsa så halkar sen på vanilj såsgrejen till bullarna haha ;p
- alla gånger i boxholm.
- när du & jag bråkatm de borde med vara minnen, de är ju något vi alltid ska minnas, för utan bråken är de inte ebba & sofia!
- de finns mer minnen hjärtat, mke mer

jag vet att jag inte alltid är bäst, väldigt sällan jag är bäst överhuvetaget.
men jag försöker verkligen, de jag!,
så sofia jonsson, jag älskar dig tills luften tar slut!
du & jag föralltid

du är den enda som får mig att leva, leva på riktigt, trotts hinderna!
http://sofiarawhr.blogg.se
Kommentarer
Postat av: sofia

gumman, jag blir helt stum.

Vet inte vad jag ska säga.

Du är underbar och jag älskar dig.



Och även om jag börjar vifolka så kommer jag alltid vara din bästis, och du min hoppas jag.



shiet, jag vet inte vad jag ska skriva. Det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig.



Jag älskar dig gumman !

2010-01-18 @ 21:10:07
URL: http://sofiarawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0