snart sova - 23.26

hejsan!
nu är jag & sofia hemma från andrea, haha, vi kolla på sommar med göran ju, haha, den va ju bra, så idas pappa var snäll & körde hem oss så vi skulle slippa gå med, jag är jätte utsliten, denna veckan har jag sovit jätte dåligt, har inte kunnat sova, vaknat i natten & gått upp tidigt på morgonen & bläblä, bara vart almänt sur & trist, så där har ni min ursäkt om ni märkt något, haha, men vi ska iaf sova om en stund, så nu ska jag borta tänderna, gå på toa & byta om, men ha en treclig natt/kväll så hörs vi imorgon, vet inte riktigt vad som händer då, jag & sofia ska väl hitta på något antar jag, huhu, ville träffa mela, men de blev inget med det, hon skulle på kalas för någon släkting, menmen, som jag sa, hade bra så hörds vi!

puss


haha, andrea som sa att jag inte kunde bjuda på mig själv.
här har du bevis på att jag görde, kolla här.
osminkad & vacker, and you love it :)
-
gonatt sverige.
<3
-
'


jag saknar dig hjärtat.
som fan!
http://michaelacarlsward.blogg.se

Kommentarer
Postat av: michaela

jag älskar dej mest gumman & saknar dej massor §

2010-01-26 @ 20:03:05
URL: http://michaelacarlsward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0