öhm. överskrift

hej!
igår sov jag & pluggade hos sofia, & skrev aldig något där för vi satt inte vid datorn, för vi var sociala! :), men iaf sofia & hennes pappa hämta mig vid 10 över fem & vi åkte till boxholm för sofia skulle ta den andra sprutan av svin infulensan sakskiten, så då följde jag med henne för hon ville det. där efter skulle sofias pappa handla så vi följde med in, typ han skulle köpa taco saker ;), & inne på konsumså träffa vi lille ida, snacka med henne några ord, sen skulle vi hem & hon skulle sticka till bion som hon skulle se på så de blev inte så mycket snack, menmen, sen stack vi hem till sofia, & kolla på film & käka å lite, jag & sofia pluggade på kvällen lite & så, vi gick & la oss ganska skapligt igår, så ao,. de var gårdagen iaf. i morse gick jag upp & fixa mig & så, drog till skolan, skolan gick som vanligt & klockan halv nio skulle vi ha sråt saken, & vi åkte pulka, haha, de va fan skit kul... tills de blev kallt. då gick jag & sofia, axel ka, & klnga in & spela kort ;), efter de var de väl som vanligt, tjej grupp & lite.

när jag kom hem satte jag på tv:n & börja plugga så de är väl just de jag håller på med nu med, bara att jag mår jätte illa, har ont i magen & huvet, fyfy, nu ska jag kolla facebook & sen lägga mig farmför tv:n igen. är nog sjuk!

have a nice day everybody!`

                                                                         plugga..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0