När jag föddes

jag är född i bilen.
När jag skulle dödas så var det något fel på dörrarna på bb, så när pappa skulle öppna döddrarna så funkade inte porten, så mamma hann föda mig när hon satt i bilen & vänta på att pappa skulle komma!

jag var orange när jag föddes.
För mamma åt så myket morötter när hon var gravid, hon åt massvis av morötter, hon kunde äta hur mycket som helst, så jag blev orange, men efter ett tag la sig färgen. :)

jag blev med i tidningen.
de är ganska ovanligt att ens mamma föder en själv i bilden, så jag blev med i tidningen, ganska många tidningar faktiskt, vi har en hel pärm hemma där det är en massa tidningar & skriva framsidor! :*
& på tv faktiskt (a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0