morgon inlägg! :)

gomorgon!
jag vakna tidigt av att Linn ringde mig klockan08.30, aja, hon bara flummade så jag låg en stund i sängen, & sen sonmna jag om igen & sov till klockan 11,15 då jag vakna av att diana prata med Linn, mhm, jippie, de var ju skönt, men iaf nu är jag uppe eller uppe & uppe om de första man gör är att sätta sig vid datan, men iaf jag har iaf gått up fr´ån sängen kan man säga!

idag ska jag nog till tilda om papppii nu ska köra mig, han är lite dampig med det, men han borda faktiskt köra mig,m för lixom jag blir skit sur annars, right? ;o, (:

men nu ska jag gå ner & hämta något att keka till frulle. så vi hörs senare, ´
puss!
/ebbbbba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0