mitt tjat om att jag fyller år om 3 dagar! ;)

tjabbba!
sutit & glott på film nu hela kvällen tycker jag, efter kalle&chokladfabriken blev det att kolla på wallander med pappa, diana & ann-britt med popcorn & cola, de är ju nice vafan! snart ska jag gå in te systern min & fråga om vi ska sätta på någon rolig film, så detta blir troligtvis det sissta inlägget för idag,. just nu är klockan 23.55 & jag har dötråkigt, är inte sådör skit trött, men lite småtrött kanske jag allt är ;), där vet ni om nuläget iaf! ;)))

satt & kolla igenom facebook med diana & daniel endag & hitta en tjej som åkte i samma buss med oss till kroatia, så nu har jag hennes bdb, facebook & msn, lite tufft att man kan hitta endel bara sådär, inte för att vi snacka något i kroatia, men de är kul att man håller kontakten, de gör jag ju med linnea gull med, gud vad jag saknar den höärliga tjejen, haha, jadu, hon är fan dö sköön, men vi får ta & ses en dag, som vi har sagt jävlig länge nu!

okej just nu är klockan 23.59. snart är det alltså 3 dagar tills jag fyller år, nununu, nu är klockan 00.00, jag fyller om exakt 3 dagar, okej, de kanske måste vara en minut över för att de ska vara sant, men de är det snart också det, haha, nu är klockan 00.01. gud så jag tjatar, bäst att jag sticker, vi hörs imorgon, kommer säkert blogga lite hos matili älsklii med! eftersom hon är sån datanörd så har hon säkert datorn på lite granna! :D

okejdå, nu sticker jag, pusssss!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0