kände för ett test.

test ,

Känner du över 40 så är du social !

[x] Adam
[ ] Aida
[x] Agneta
[x] Alicia
[x] Albin
[x] Amanda
[x] Angelica
[x] Anna
[x] Cecilia
[ ] Daniella/Danielle
[x] Daniel
[x] Emelie
[x] Emil
[x] Emma
[x] Fanny
[ ] Felicia
[x] Felix
[ ] Filippa
[x] Frida
[x] Hanna
[x] Helena/Helene
[x] Ida
[ ] Jacob
[x] Jessica
[ ] Jennifer
[ ] Jenny
[ ] Jesper
[ ] Joel
[x] Johan
[x] Josefine
[x] Julia
[x] Jörgen
[x] Karin
[ ] Katarina/Catarina
[x] Klara/Clara
[x] Lina
[x] Linda
[x] Linn
[x] lydia
[x] Louise
[x] Lisa
[x] Lucas
[x] Maja
[x] Malin
[x] Matilda
[x] Marie
[x] Maria
[ ] Max
[x] Mikaela
[x] Mimmi
[ ] Måns
[x] Moa
[x] Nathalie
[ ] Niklas
[ ] Ola
[ ] pernilla
[ ] Sanna
[ ] Sandra
[x] Sebastian
[x] Simon
[x] Silvia/sylvia
[x] Sofia
[x] Samuel
[x] Sofie
[x] Tove/Tova
[x] Susanne/Susanna

49, & jag vet, jag är känd ;p
eller inte.
men som ni kanske fattar jag hade inget kul för mig, så jag tänkte varför inte hitta på något kul, blädra runt lite & hitta denna, kanske kan vara roligt, någon som blädrar & ser att sitt namn inte är ikryssat, fast jag känenr den, ooooh ;s, pinsamp läge vafan! ;o
aja.
puss,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0