kalle & chokladfabriken på 5:an!

hejsan!
sitter & kollar på kalle & chokladfabriken på 5:an, ville bara springa upp till datan & skriva de lite fort eftersom de är reklam & så, min dag jhar bara vart en slapp dag med mysbrallor & osminkad , imorgon ska jag till matilda babe, som jag inte träffat på skit länge, de ska bli mys, jag vet inte rikitgt vad vi ska hitta på men något kul blir de säkert, så de ska bli toppen, har inte träffat dig "normalt" på skit länge, så jao, nu vet ni det med :).
bästa  att jag skyndar mig, måste på toa, & hämta något att dricka till filmen, tack vare idaa kan jag kolla på kalle & chokladfilmen som jag har längtat på så länge, för jag har ju bara sett den på epicmovie, hahha, nördigt.
måste sticka, vi ses!
/ebbba! <3
en gammal bild på johanpalm :D

haha ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0