jaja!

jag vet att jag för inte alls länge sen la upp ett inlägg för länge sen, men tänkte mest visa att jag inte har tid att blogga nu på en liten stund, för jag ska göra allt som står på listan här nedan, så ni kanske förstår, men jag ska skriva ikväll igen, & sen måste jag bara tacka emma för den gulliga kommentaren jag fick av henne om bloggen, de var jätte gulligt sagt,& ja, jag ska byta header & bakrund, för den är så tråkig, men mest tillfällig tills jag har fixat en fin ny till bloggen!
kvällens måsten!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag slumpat fram finalisterna i tävlingen, kom in och kika om du blev en av dem! :)

2010-01-28 @ 18:36:57
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0