JAG HAR HUMOR!

eftersom jag har sov morgon imorgon behöver jag inte känna " fan jag kommer inte orka upp imorgon, nu måste jag nog sova", utan tvärt om, men jag är lite små trött, så ska nog se på en film innan de är dags för att ebba ska sova, nu ska jag kolla klart facebook, samtidigt som jag lyssnar på lille kent! (a)!

jag har börjat älska mina kellokitty saker!
haha, saker & saker.
men jag har 3 pyjamaser.
min mya siden är min favorit!
sen har jag ju min hellokitty kudde med,
dom 2 är favoritera! :><3


kitty kudde! <3

kitty pyjamas! <3

, ja jag vill inte visa mitt ansikte , jag är för vacker
haha, naaaaaat!

-
men nu ska jag nog glo på film.
haha, här kommer bara en nolife bild som jag har gjort på kissie!
men kissie, inget håller föralltid! ;O

hahahah!
NI TYCKER DE ÄR ROLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0