jag har ett liv & jag vet att ni älskart ;)

Namn: ebba viktoria nilsson
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: seg, trött & rädd
Favoritgodis: surt
Kläder just nu: Mysplagg
Musik just nu: kent- utan dina andetag
Vad sa du senast: jag sjöng senast :D
Favorit-hangout: ?
Vinterplaner: fylla år.
Fisk eller badkruka: fiffti fiffti.
Saft eller alkohol: saft ;) 
Hur många kuddar sover du med: one.
Favoritväder: en solig sommardag! ;D
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: beror på .
Sparare eller slösare: fiffti fiffti,
Vem/vilka är viktigast för dig: dom jag bryr mig om, vänner & familj.
Bästa film: tjenare kungen, pojken med den pandiga pyjamasen, twilight, (?)
Kommer du ihåg din första kärlek: anton wass, när jag var 5 ? omg :o
Älskar du henne/honom fortfarande: nepp förfan, vi gifte oss,
Tror du på mirakel: kanske.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, Varför skulle man göra det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1, :x
Bio eller promenad: båda ;D
Är du kittlig: HAHA, fråga någon som vet ;x
Snarkar du: jag vet inte, sofia söger att ja gör det ibland :x
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: finns många
Största svaghet: vene
Det här är jag bra på: kläder, :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: flyga helt klarT! :D
Vad vill du jobba som: mode/kläder
Chips, morötter eller godis:  chips, (y', morötter är för kaniner :D
Pizza eller hamburgare: båda vafan ,.
Skriver du dagbok: nepp.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: jag vill tatuera mig, när jag blir äldre, & jag vill pierca mig i naveln, & kanske tungan ;D
Stökigt eller välstädat: båda
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: NEJ! ;o
Vad hänger på väggarna i ditt rum: vad brukar man hänga? ;D
Hur är din drömtjej/kille: en kille om bryr sig om en, hur man än är.
Hur många syskon har du: 2 st äldre, en broder, & en syster
Vad är du mest rädd för: Döden.
Är du rädd för blod: Inte rädd för det, men tycker inte om det.
Saltar du på maten: haha, fråga sodfia vad mina popcorn brukar smaka :D
Gillar du och sjunga: Japps i duschen :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: -
Brukar du sola: på sommeren ja,
Vad gör du om du får hicka: GÖR FOLK IRRITERADE PÅ HIOCKAN :d
Har du komplex och för vad: ?
Kaffe, te eller inget: te isåfall :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0