hemmii frånii idaii! :)

hejsan!
jadu, rubriken söger de mesta,
hem komna från idaa nu, vart där hela kvällen med sofia, ida, noak, robin, alexis (stavning på de namnet) & samuel! :)<3
vi glodde på film som vi hyrde, & keka lite godis, chips & så, aja, ni fattar flöta helt enkelt. ahha, vi kollade på den där filmen hos idaa, sen så spela vi buss, & ja, jag var bäst även att jag förlora hela skiten! :) haha, skills man är!
japp, jag vet, men iaf, nu hade jag & sofia tänk oss att sätta på en film & flöta lite till med chips eller något, vi kommer säkert sitta här en hel del för lixom två datorer, skita bra. men nu ska jag fixa film. jag fortsääer snart, så häng med, vänta lite.

tio minuter senare.
haha, jag hittar inte dosan, jag får typ damp, jag som skulle fixa filem när sofia hämtar chips!
faaaan. jag som ska kunna känna mig skills på min födelsedag, & det går åt helvete,
ska väl hitta den då, vi hörs igen snart ! två minuter? bra, vänta då.

haha, nu har vi iaf hittat dosan, så nu kan jag fortsätta skiva,
nu är iaf filmen igång! :)
nu ska vi nog kolla på den.


polarexpressen! :)
pussss.


------

loveu..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0