hejsan bögar som kebaber! :>

hejsan!
här kommer ett nytt inläögg eftersom de andra råkades raderas, & tro mig, jag jag hatar sånt! :i
men iaf, har packat till pappa nu, han hämtar mig imorgon vid halv 10, lite sov morgon blir de ju ändå (y). ska ju på farfars begravning imnorgon ;(, så ingen skola (y), men vem gillar begravningar lixom?
de är i morgon jag kommer förstå på riktigt att du inte finns längre, jag kommer gråta tills allt tar slut, usch!

men här kommer ju en rolig nyhet ju! :)
i början av febrariii ska vi tapetsera om mitt rum, & fixat lite (a)så jag ska nog ha vita tapeter med ett mönster på väggen! ;)hahah, de ska bli gött att få reda påt!
så puss på mammii & stefan som ska fixat åt mig,

-

sitter här & lyssnar på gamla låtar som fortfarande är så bra, man tröttnar ju fan lixom aldrig!låt som man aldrig glömmer är nog i'm your'se (a)haha, ni fattar iaf
-

haha, mamma fråga vad vi skulle keka ikväll, & jag svara dirr! PIZZA! :).  så de blir kebab för mig ikv (a)
-

för ett tag sen skulle jag ha frågsestund som jag inte skylta allt bra med, så de blev bara ett par små frågor!
men här kommer dom iaf! :)




FRÅGER.
Postat av: cajsa:)

vad använder du för smink? :))
svar: när jag sminkar mig använder jag alltid foundation, puder & mascara,
men ibalnd skippar jag rouge, leppglands, kajal/eyelinerde , dem beror på :)

Postat av: -

gillar du någon??!
svar: nej, jag gillar inte någon.

Postat av: SOFIA THE BEST AND CP! :D

sniffar du bante ? :O
svar: hahahahhaha! sofia  hjärtat, visste du inte de? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0