hejsan :)

gomorgon!
jag har så J*vla ont i nacken så jag tror seriöst att ja ska dö, så fan va de gör ont ;o, mdn iaf sitter här & lyssnar på den riktiga verisonen av living to live you, helt underbar (a),
sofia sover, men ska snart väcka henne, mamma får damp om vi sover till 12. så jag satte min klocka så vi skulle vara duktiga & gå upp vid nio, :), haha, nu är klockan över io men ändå! ;o

har inget mer att skriva om för stunden, men jag ska ta & kolla bdb & facebook nu, så ha en bra morgon så hörs vi senare, okej?, här kommer ett par bilder på mig just nu, hahah, snygging på morgonen :)

puss



jag vill ha jul! jag vill ha sommar!
någon som håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0