hejdu!

hej, har precis käkat kvällsmat med familjen, kanske dock lite tidigt, men vi var hungriga så vi åt helt enkelt, snart kommer moa, skulle ju till sofia, men de gick inte. så moa kommer snart, eller om ett tag iaf!. hehe, vi ska nog se på tv & spela kort tror ja, & hon sover här & så. min kära syster har lagat mat med, med pappa, de gjorde pommes, biff & bearnease sås, vet inte hur de stavas, hehe, men ändå! hehe, så här kommer en bild på maten, & en bild på min goda vackra choklad som jag gjorde helt själv, sjukt stolt faktiskt, den blev med god haha, inte speciellt fint upplagt, men kände för ta kort ändå!(a) ;)

namnam!
-

choklad! ;)
-


mobilkameran skyller jag på, så drf dåliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0