hejdär. hade bara tänkt att säga gonatt!


min spotifylista äger eran, sådäså!
hoppas eran dag har varit toppen, min har var tmer än bra!
Inte bäst, men den har vart rtikgt bra annars tycker ja!
nu ska ebba sova, upp klockan 6 imorgon, hon behöver sin lilla sömn.
klockan är ju bara 10, men ändå, vad gör de att sova lite extra? (a)
gonatt, dröm, sött, jag kan lägga ut länken till min spotify en dag om ni vill? :)
säg till. bara!
bra låtar kommer här..
OneRepublic – Say (All I Need)
Calle Kristiansson – Here I Go Again
Kent – Kallt kaffe

massa kramar från ebba!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat bloggens största tävling? Sandras blogg är den blogg som alltid har mest roligheter så som tävlingar mm. Hoppas att du också vill vara med och tävla om 1000 kronor i en valfri butik. Lycka till.

För att inte du ska missa någonting så följ mig med bloglovin. Ha det bra så länge så ses vi!



/Sandra

2010-01-29 @ 01:07:07
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Huyen

One Republic ahr så bra låtar :D det kan man somna gott till

överlever du snövädret de här dagarna? XD

2010-01-29 @ 03:52:16
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0