hej! ;*

hejsan på er & godmorgon wtf! ;)
sitter nu med en ögonfransuppböjare över ena ögat, & de andraå aa lite jobbigt att skriva med bara en hand, måste ta bort fransböjaren nu, .. sådär, nu går de ju lite fortare iaf. idag vakna jag som vanligt & håller på med sminket nu, efter de ska jag klä på mig, sen ska jag gå ner & äta något till frukost. sen måste jag tjata på pappa om han kan köra mig till skolan, dels för att de är mörkt, & för att sofia är sjuk så jag vill inte gå själv till skolan! hehe , snäller jag är. men nu är de dags att jag fortsätter annars kanske jag inte hinner, hur jag nu skulle kunna de. men ja är cpe, & ni gillart ;*, pusssss

dagens
-skola
-hem
-äta ( Ev. om maten i skolan var blä)
-plugga
-datorn
-plugga
-äta kvällsmat
-datan
-läsa
-sova!

måste bara slänga min en bild med
så pusss


Kommentarer
Postat av: julia

jsg läser din blogg ju :o

2010-01-19 @ 14:14:40
URL: http://jjuliasundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0