har kollat på film nu iaf!

jag har kollat på darling nu. & ja, jag vet inet riktigt vad jag ska säga, jag blev bara irriterad & allt på tjejen, & tycker förjävligt synd om gubben, men vafan , ni som inte har sätt den fattar väl int ett skit vad jag babblar om,. så jag kan väl sluta med det nu,.'

 farfar har tydligen blivigt värre, så pappii har dragit in till han nu med, så pappa är väl hemma inatt igen. tänkte bara informera om det, detta blir troligt vis det sista inlägget för ikväll, det blir imorgon igen, så ni behöver inte sakna ,mig, sagens uppdatering har vart bra tycker jag!

nu ska jag gå ner & sociala mig med ann-briitt & kolla på någon film & värma mig med ett täcke med, de är fan imig skit kallt här, hi hörs imorgon!;)
puss.
/ebba





<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0