hahaha, tråkigt & kanske onödigt inlägg? :)

haaahhahah!
jag & sofia har suttit hät i flera timmar & typ egentligen inte gjort ett jävla piss, bara kollat runt & skrivigt med lite olika folk. haha, men de har vart kul, vi har väl suttit här i en 4 timmar, haha, jadu, vi har inte något liv, & klockan är kvart över två & jag är inte trött, jag tycker fan sjukt jävla synd om oss, vi börjar skolan imorgon, ( tänk på att de är onsdag ) idag, haha, smarter man är. (y', tråkigt inlägg,, men jag vil lixom visa att jag lever, trotts att skolan börjar på torsdag. haha.,

men nu ska jag & sofia snart gå & sova,
imorgon ska vi nog ta tåget hem.
eller te boxholm tror jag,
jag vetefan!
hhahahha, jag kommer somna dirr sen :)
sketa trött :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0