haha, fyfan, igga mig på matilda+mig bilden:)

haha, jag har bestämmt mig, även att jag är jätte förskyld så ska jag gå till skolan imorgon, jag vill inte missa, fast vad är det jag missar? ;p, men vi har ju faktiskt släktkalas för mig imorgon efter skolan hos mamma, så jag ska inte vara dum & förstöra när mammii har köpt tårta & allt, så aoo, här vet ni allt!. haha, fick en kommentar av sofia förut att jag skulle uppatera, men eftersom jag var sjuk så orkade jag inte, men nu har jag vilat, så nu känner jag mig bättre!, inte så mycket, aja, lite bättre iaf. nu ska jag kolla bloggar, så hare bra sötisar! :)

fan
Kent – Utan dina andetag <3


jag & tilda! (L)
omg vad jag såg ut ;o
men iaf, jag saknar dig sjukt jävla mycket!

Kommentarer
Postat av: matilda

fyfan vad gammal x'd

älskar dig ebba <3

2010-01-08 @ 15:06:50
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0