gokväll!

hejdär!
här kommer ett litet snabbis inlägg för att visa att jag faktiskt lever, haha, sitter & små pluggar har duschat nu & torkat mitt hår med hårtorken, jag hatar att sova med blött hår, de blir låckit på morgonen så jag bestämde mig för att föna det, :p, de där är säkert ointresant att veta men de fick ni iaf veta nu, orkar inte blogga riktigt, mén för att jag inte ska tråka ut er så slänger jag in ett inlägg lite snabbt här mitt i pluggningen, för att jag är så snäll!. imorgon ska jag iaf till skolan för jag känner att jag mår bättre, har ju bara vilat ut i dag så jag känner mig piggare för en skoldag igen, så nu har jag tagit från kläder tills imorgon med, så allt är klart, ska även ta & platta håret i morgon, de kommer säkert bli vågit igen om de är snö oväder i morgon igen, jag vill fan inte ha snö mer, sommar sommar , de är de som de ska vara nu, vi har haft våran snö för iår! ;o! ;/, men nu är de bäst att jag forsätter med engelskan ju, imorgon händer de väl inte så mycket mer än skola & plugg, får se om man träffat någon kompis med, här kommer en bild på mig när jag sitter helt osminkad med nyfönat hår! :), ha en bra kväll alla så hörs vi imorgon? :), !


jag just nu, haha, förlåt för klottret, men asså min min, ahahah :D

hoppas att ni nöjer er med detta tråkiga inlägg men jag årkar inte blogga bara :)


Kommentarer
Postat av: ia

Tack för kommentaren :)

Ska kika igenom din blogg :)



Ha det bra!

2010-01-27 @ 21:11:52
URL: http://someoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0