gb's glass genom tiden!

glasserna från GB har förendrats med priserna världig mycket genom åren kan man säga, varför ska allt bir dryare & dyrare, år 2020 kommer väl ett tuggumi i automaten 10 kroner, jag känner de på mig, hehe, de har inte blivigt så jätte mycket skillnad, men skilnad har det iaf blivigt år 1996 kosta en pigilin 4 kronor, & nu kostan den 6 kronor, & på en del ställen 8 kronor, då kostade väl en magnun så mycket, & nu kostar väl magnus 17 kornor om inte mer, jag tycker att de är konstigtm vadå glasserna blir ju inte godare för att de blir dryare?, eller vad tycker ni.. eftersom glasserna aldig trönnasut & så många fortfarande är kvar på listan har ni någon favorit glass som ni tycker är bäst & godast, en favorit kan man säga?, . de är så olika, endel vill helst ha mjukglass , endel grädd klass, & endel isglass, jag tycker nog bäst om isglass, men mjukglass med colasos & strössel på sommaren är ju riktigt toppen kan man säga tycker iaf jag. kommentara gärna eran åsikt, vilken glass är bäst & tycker ni att priset borde ha höjts?, kanske kosta de för lite innan, eller tycker ni som mig, att de är riktigt konstig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0