ebbaaa

hello hello!
jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, jag vet de är tråkigt, jag vill skirva något men idag har jag inte haft några speciellt tankar för att ha orken att komma på något kul att skriva, så de är därför allt var vart tråkigt på bloggen, men som ni kanske ser så har jag ny design, själv tycker jag att den är jätte fin, lite synd att inte hela "ebbaviktorianilsson.blogg.se" syns, de står ju "ebbaviktorianilsson.blogg." de står ju lixom inte .se, som ni kanske ser, hehe (a), men iaf. sofia kanske kommer snart, vi ska snacka lite &så, de är inte säkert att hon kommer, men maybe, vi får se, hoppas de iaf. Diana ville ju att hon skulle sova här med, & de tyckte jag var en bra ide, så vi får se om de blir så, som sagt hoppas de iaf, detta inlägg kanske är ganska trist, men man måste ju iaf uppdatera, så jag tyckte de var dags nu, men nu ska jag snart hoppa in i duschen om sofia snart kommer med, ikväll blir de nog ansiksmask & i en annan del av körping med, haha älskar sköningarna!.
vi hörs. här länkar jag värdens bästa låt till er, visst är de gulligt? :).
hehe,
Kelly Clarkson – All I Ever Wanted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0