darling på kanal 2 klockan 21.05! :)

hejsan!
muppi ligger i mitt knä nu & muppar sig! , men hon är iaf jätte gosig idag, hon bara kom & hoppa upp i mitt knä,. aja, cpe katter är tyfft haha, aja, nu sprang hon ner för att äta eller något, hon är skit tjock.

kvällens planer:
- dator (nu)
- ta bort smink
- ansiksmask´
- Film (darling), på 2:an klcokan 21.05.  har viljat se den filmen skit länge, & den går äntligen på tv ikväll, så de är bara att slänga fram popcornen & kolla på den asså, den värkar skit bra, svensk drama tror jag det var! :D

de sista dagarna tycker jag att jag har börjat blogga lite bättre, jag har lixom hittat något att skriva om hela tiden, så de är roligt. då har även statistiken höjds, de är toppen, nu ska jag sticka & ta bort sminket, för jag måste ju ta på en ansiks mask med, & jag fyller om 3 dagar med ;), gud tiden går så jäkla fort med!
där vet ni lite!

morgondagen ser ut ungefär såhär som jag vet:
- gå upp.
- duscha
- fixa mig,.
- åka till sjuke farfar (?)
- hem, träffa någon?
- något mer? :D
-
som ni såg, farfar är sjuk, jag vet att han redan är sjuk, men han är lixom så sjuk man kan bli känns det som, han pratar inte eller något. så det blir nog att åka till han ,. 95% att jag åker dit, vill träffa han så mke som möjligt nu när han är dålig, inte för att han pratar med mig, han pratar inte med någon, han bara sover, men jag vill passa på,.

jag har bestämmt en sak,.
en sak jag inte pallar ta upp i bloggen.
, men jag älskar dig farfar, <3


en bild på tösen det aldrig blev att träffa idag,.
vi får ses en annan dag hjärtat!
älskar dig!
Kommentarer
Postat av: matilda

hjärtat, jag finns dag som natt! alltid, ring om det är ngt..

älskar dig pluttän <3

2010-01-03 @ 16:57:27
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0