äntligen ett inlägg :)

hejsan!

dom sista dagarna har vart lite upptagna, så jag har inte vart en nörd, faktiskt ;o
men iaf, i helgen var ju sofia hos mig, eller hon sovde hos anki fredag till lördag, men lördag till söndag sovde hon hos mig, de kanske jag redan har skrivit, men skit samma, nu förtsätter jag,. i söndags så drog vi till sofias mammii, så vi bada, hade ansiksmask, hårinpackning & keka massa godis, Tjockt (a) :)
hahah, men i morse drog vi till skolan som vanligt & träffa lite folk, som en vanlig skoldag helt enkelt, iaf, nifattar.
efter skolan drog vi hit, till sofias pappa, & snart ska vi till sofias mammiim igen, ska sova där inatt igen. så jag & sofia har bara myst & haft de kul, haha, de ska inte misstolkas om ni förstår :p, haha,

nu sitter vi & glor på hiphip hora.
så ska fortsätta kolla på den..

men ni får ha de så bra, jag antar att vi hörs imorgon, haha :)
fan måste kila filem äger ju allt förfan :)
bara för att jag älskar dig sofia! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0