-


jag kom bara på en sak när jag bläddra igenom en massa bloggar här för en stund sen, att jag verkligen har tröttnat på kissie, jag gillar henne inte mer, ett tag kolla jag hennes blogg fler gånger om dagen, det var lixom en reflex då att "gå in på kissies när jag kommer hem", då kändes de som om man kände henne när man satt & läste mellan raderna, men nu tycker jag helt ärligt att hon är retsam, töntig & larvig, hon äger att hon bara är "sån" i bloggen, men de kan hon ju inte vara, hon ska vara en bitch som snackar skit, men om hon snackar skit i bloggen om någon tjej som hon tycker si & så om, de är ju måste hon ju faktiskt mena, hon kan ju inte bara snacka skit om någon utan att mena de, så jag tycker verkligen inte om hennes blogg mer, hon kan skriva tex. i dag har jag vart & handlat , köpte en tröja för 3000:-., men hon kan inte visa prislappen när hon har tagit kort på tröjan, haha, ja, de är ju skarrretandes, att hon kan, jag fattar inte att hon kan käna pengar genom att ljuga & vara dryg på en blogg, gud, är paow den enda normala bloggen man inte tröttnar på, foki har bara blivigt tråkig, dessie är en fjortis, jag har inget emot henne, men läser inte hennes blogg, blondin bellas blogg läser jag aldrig, amandavardet kan jag kolla på lite då&då, hon är väl okej, kenza är väl okej, samma som amandavardet, kollar bloggen lite då&då, haha, gud...
är de bara mina vänners & paows blogg man kan följa? :o

Kommentarer
Postat av: mysecreti

SV:tack så mycket :)

allt bra ?

2010-01-26 @ 20:00:16
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0