-.

hejsan!
dagen i linköpinhg har vart kul tycker jag allt, träffa sofia en stund, kunde ju följt med henne hem till hennes mamma om pappa inte skulle vart knäpp & sgat först att han ville att jag skulle vara hemma, & sen när vi sitter i bilden utan att ha packat säger han " vart åker du nu då", "till sofia eller" herregud, jag som ville dit, men hann iaf att träffa sofia en stund på gina, & påtal & gina så köpte jag ett par jeans för 99:-, de har kostat 299 :-. så jag tjäna ju påt. jag tyckte iaf att de var jätte fina så jag köpte de, annars hitta jag inget speciellt mer, kolla i lite butiker. men hitta annars inget speciellt. jag, diana & pappa käka på donken, sen drog vi hem, eller vi stanna vid donken i mjölby & köpe mat till danne. & gick in på store4 & kolla lite, & sen stack vi hem & jag satte mig här, & försöker fåtag i sofia!
dagens köp & outfit!

dagens outfit, ganska "glassig" ;p,
haha nej, men leggings,
grålinne.
svart linne
sjal
skinnjacka.
_


jeans från ginsatricot - 299:- 99:-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0