vem skrev kommentaren?

Hörni.
för ett par månadersen, eller ungefär en månadsen iaf den 7 januari var det några eller någon vad vet jag?, som gjorde en "boxholm fjortisår elit" på youtube & i den var jag med. vilket jag inte kan förstå!?. iaf så rå kommentera en kille som vad 37 år, men om ni läser vad han skrev här under kan man ju undra om han är 37 år  jag såg det när jag gick in på hans egna profil eller vad man söger på youtue. men så såg man vad han hgade kommenterat. haha, han som har gjort filmen & har youtuben har tagit bort den kommenteraen & i kommentaren stor det bara typ: "Boxholms bästa tjejer. Ta inte åt er från de som inte klara erat tempo. Lite avund är inget att bry sig om, då vet ni att andra vill vara som ni. Var er själva, då kommer ni långt. Kram från en som känner er."  jag undrar lite smått vem det är skulle alltid vara kul att få veta. så de skulle vara kul om den sa vem den är (om den nu läser detta), jag tyckte det vad jätte gulligt skrivet!.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Okej! Med mig är det bra :)

2010-02-19 @ 23:05:33
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0