ikano/kalas/här/vunnit tävling!

hejsan!
jag känner att dagen inte har kunnat vara bättre börja, eller jo, men inte bättre med er tjejer. med iaf först börja vi med att gå upp tidigt, sen möta pappa vid donken för att få pengar, sen var det raka vägen till linköping, där vi käka & shoppa lite granna, gör kul, de jag köpte kommer upp här under (a),. på Hm träffa jag även Jonna: ), trevligt de : D. efter vi vart på ikano så stack vi till deras släktingar. för någon fylde år, så fika där & jag & idaa sov i soffan lite & tess nörda spel ist, haha!  (a', sen var de bara raka vägen hem hit & nu sitter jag själv här med diana på sitt rum, pappa är & dansar tror ja (:, men nu kommer det bilder från helgen & dagens köp <3


två linnen-JC- 199:-
-

tjocktröja-bikbok-299:- 199:-
-


godis 42:-, Cola14:-, mobilficka 20:-
.

jag är inte bara glad för en underbar dag i linköping utan också för att jag vann tävlingen hos melwinsmamma , jätte kul! :)

-
allt kunde faktiskt vart perfekt om detta inte hade hänt
Kommentarer
Postat av: felicia

den rosa tröjan var riktigt snygg :)

kram

2010-03-03 @ 18:41:24
URL: http://feliciaskoglunds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0