hemma efteren kväll med folk! :D

hejsan snyggisaar!
är nu hemma efter en kväll med yrt folk. först mötte jag upp idaa & vi gick till hallen & kolla på innebandyn, efter andra halvlek så gick vi upp & träffa matildaa & karlmark. & sen en liten stund träffa vi på gotta & sebbe. yes matchen var bra, tror att de var boxholm som vann med typ 7-4 eller något sånt. yes!. mhh.. & jag mylade mig själv för att jag blev fett förbannad på katja, matilda dissa för discot den bitchen japp de var väl de. & idaa var självklart lika cpe som alltid min lilla mupp! hehe, men nu ska jag se om de finns någon eller några sociala på msn. japp..



tänk att aldrig gör något bra, fuck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0