hade tänk att lägga in en dagen outfit med

hej, det blir att åka till sofia ikväll om ni undrar. blir väl att plugga lite & hitta på något, detta känns lite små dumt att skriva, men de känns skit bra att åka dit, bara ta det lugnt & känna sig välkommen. & de har inget med hemma att göra, att jag bråkar med mina syskon eller föräldrar, jag tycker att jag nästan aldrig bråkar med mina syskon. vi kanske inte alltid kommer överens, men isåfall kan det vara små tjaffs med mamma eller pappa, men aldrig något allvarligt, jag älskar diana, daniel, mamma & pappa hur mycket som helst, och skulle aldrig välja bort de, . men iaf tillbaka till ämnet. jag åker iaf till sofia & stannar där över natten. så ska snart plugga ölite sen packa till sofiaa, kläder övernatten & klädertills imorgon & sånna saker. jag känner att jag vill att mobilen ska komma med. skulle jag ha haft tur skulle den kommit idag, men jag får hoppas på imorgon annars kommer den på torsdag, hm. jani. hade tänk att lägga in en dagen outfit med,. men så blrev det iaf inte, för hitta ingen sladd till dator grejen, så tänkte att jag kunde lägga upp detta videoklipp, var inne på en tjejs blogg & lyssna på detta klippet när hon sjöng, hel underbart fin röst, tänk om man kunde sjunga så fint? :).


Dagens låt(ar)



-

fina kisse ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Sv; Tack så hemskt mycket. :)

en jag har kontakt med har hjälpt mig ;)



lägg till mig på bloglovin? :) skulle vara sjukt snällt!

sprid vidare min blogg!

2010-02-16 @ 18:13:24
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag måste testa det. Har aldrig ätit det med mjölk :Pe

2010-02-16 @ 18:25:48
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0